۸ پاسخ

منم دارم پسرمو میگیرم
موقع جیشش حتی اگ خوابم باشه خودش بیدار میشه منم بیدار میکنه

ببین هروقت پی پی میکنه ومیبری بشوری بگو پسرم چی کرده اعع بعد بهش بگو هاکان جیش داری جیش کن بعد زنگ بزنیم ب فلانی بگیم جیش کردی ببینیم اونم جیش کرده؟ یا پی پی کرده

من پسرم گرفتم باید بچه امادگی نشون بده معنای جیشش بفهمه شاید شما موقعی بردیش ک اون تایم جیش نداشت بنظرم حالت نشسته توبغلت بگیرش و کلمه جیشش براش تکرار کن ببین میکنه اگه نکرد بنظرم امادگی نداره و ی دوسه ماه دیگه وقت بده من بچم۲ماه گرفتم از مای بی بی حالا نصف شبم بیدارم میکنه جیشش میگه

خوب زوده عزیزم بایدبتونه بگه اونوقت باید گرفت

آمادگیش رو نداره
اذیتش نکن 🥲

خیلی خیلی زوده اصن ذهن پسرا اماده نی الان

وای دقیقا مشکل پسر منم همینه.
من نمیخوام فعلا از پوشک بگیرم فقط برای اینکه مفهومش رو بفهمه ولی به هیچ عنوان جیش نمیکنه.

منم دارم سعی میکنم ولی هنوز کوچیکن پسر منم نمیتونه بگه فقط هی میبرم میارم

سوال های مرتبط