۵ پاسخ

بزار خوب شه بعد بزن چون الان مریضه بزنی بدتر اذیت میشه..من ک دخترم فقط بینیش کیپ میشد دکترش گفت نزن

بذار خوب بشه بعد بزن

هروقت خوب شد

بزار کانل خوب بشه بعد واکسنو بزن عوارض داره

ربطی نداره برو بزن

سوال های مرتبط