لاکسی ژل خوردی؟اثر نداشته برات؟
فاموتیدین تاثیری نداره براسوزش صبح قبل از ناشتا یدونه امپرازول یا پنتوپرازول بخور عالیه
والا من کل نه ماه دارم میخورم
عزیزم عکسش بفرست منم بگیرم دیگه تحملللللللل ندارم
نه عزیزم من دکترم برام نوشته
اصولا شبا چیز شیرین زیاد میخورم اینطوری میشم
نه فاموتیدین ۲۰ بخور اگه ام ۴۰ داری نصفش کن
بخور اشکال نداره
نه امپرازول و فامتودین ممنوع نیس کلیدینیوم سی ممنوعه
نه بخور اوکیه
نه میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.