۵ پاسخ

من بعد زایمان دومم با فست از ۷۶به ۶۳رسیدم و الان رو وزن قبل بارداریم هستم ولی شکمم نمی‌دونم چرا مثل قبل نشد هنوز بزرگه 😭😭😭😭

من شنیدم میگن قرص ماهی امگا۳ واسه چربی دورشکم خوبه ..وازم دقیق نمیدونم بپرس ازبقیه

میشه بگی چیامیخوری چیانمخوری .یکم راجب رژیمت بگو

منم ۱ هفته هست ک رژیم کالری شماری میکنم ازدیشب ساعت ۸ فست گرفتم تاالان ساعت ۱
مخام بدونم الان فست روبازکنم بایدی بخورم؟صبحانه؟یاهمون ناهاری ک داریم بخوریم(ناهاربرنج ومرغ داریم)

عزیزم باید رژیم اصولی بگیری کنار ورزش شکم کلا خیلی سخت ودیراب میشه رژیمو ورزش مکمل همن

سوال های مرتبط