من بعد زایمان دومم با فست از ۷۶به ۶۳رسیدم و الان رو وزن قبل بارداریم هستم ولی شکمم نمیدونم چرا مثل قبل نشد هنوز بزرگه 😭😭😭😭
من شنیدم میگن قرص ماهی امگا۳ واسه چربی دورشکم خوبه ..وازم دقیق نمیدونم بپرس ازبقیه
میشه بگی چیامیخوری چیانمخوری .یکم راجب رژیمت بگو
منم ۱ هفته هست ک رژیم کالری شماری میکنم ازدیشب ساعت ۸ فست گرفتم تاالان ساعت ۱
مخام بدونم الان فست روبازکنم بایدی بخورم؟صبحانه؟یاهمون ناهاری ک داریم بخوریم(ناهاربرنج ومرغ داریم)
عزیزم باید رژیم اصولی بگیری کنار ورزش شکم کلا خیلی سخت ودیراب میشه رژیمو ورزش مکمل همن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.