با ژيلت به سخني🥵
من دیروز اپلاسیون کردم چون پس پس فردا زایمانمه
من حفظی با زیلت میزنم
وای نوره نزن ، من دو هفته پیش زدم
سوختم . جوش زدم خارش و سوزش داشتم خیلی بد بود
اره من کل بارداریم با نوره عطاری اصلاح کردم پنج دقیقه فقط بمونه
اره با پودر موبر تیز بر بدون بو عالیه
من با پودر
خدارو شکر مشکلی هم پیش نیومد ، از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره
دکتر من گف ژیلت یکبار مصرف استفاده کن چون قبلا با پودر موبر میزدم عفونت گرفتم متاسفانه ژیلت هم خیلی سخته من شیمکم نمیذاره خودمو ببینم🥺😂😂
من کل بارداری با نوره شیو کردم فقط ماما گفت کرم و پودر موبر هر جا بزن جز شکم
نوره خوب نیست پودر موبر بهداشتی بهتره
من از اول با نوره شیو میکردم . از دکترم پرسیدم گفت موردی نداره . ژیلت دو روزه در میاد و خیلی اذیت میشی که تازه خونی هم ممکنه بشه 😬
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباسهای، با کیفیت نخ پنبه و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
❤️ گروه برای گفتگو مادرها هم داریم کلی مامان اونجا تو گروه سوالاتش ن میپرسن ❤️
ارسال فوری
🩵 ایدی کانال روبیکا nini_heed1
من دکترم گف نوره توش یه چیزی داره میگن خوب نیست کرم موبر بزن
کرم موبر بخر اول یه کوچولو گوشه کشاله ران تست کن بعد استفاده کن
من دوبار تیزبر زدم دکترم گف اگ از قبل زدی و حساسیت نذاری مشگلی نیست
اره من انجام دادم
دوستمم کل بارداری انجام داد زایمان کرد خداروشکر مشکلی نبود
اره میشه نوره خیلیم خوبه
با ژیلت با بادبختی
با ژیلت جنس خوب که یبار میکشی بره😅
ژیلت ب بدبختی
اره منم با نوره شیو میکنم
دکتر من گفت فقط ژیلت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.