آقا مگه میبینید چطوری شیو میکنید؟من حفظی هم میرم باز کلی شبیه بیابون بوته باقی میمونه😂
منکه با پودر میزنم تمیز تمیز نمیشه باز با ژیلتم میکشم اخر
حفظی با ژیلت 😂
انگار میشه
اما من با ژیلت شیو میکنم
با ژیلت و اینه
ژیلت 😄
ب فلاکت با لمس کردن حس لامسه ژیلت ميکشم
من نوره طبیعی میزنم
من هم ژیلت هم موبر پودری بسته بندی
من اپلاسیون کردم
ژیلت☹️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.