خانما با چی شیو میکنید میشه موبر بدون بو زد؟❌❌

۱۱ پاسخ

آقا مگه میبینید چطوری شیو میکنید؟من حفظی هم میرم باز کلی شبیه بیابون بوته باقی میمونه😂

منکه با پودر میزنم تمیز تمیز نمیشه باز با ژیلتم میکشم اخر

حفظی با ژیلت 😂

انگار میشه
اما من با ژیلت شیو میکنم

با ژیلت و اینه

ژیلت 😄

ب فلاکت با لمس کردن حس لامسه ژیلت ميکشم

من نوره طبیعی میزنم

من هم ژیلت هم موبر پودری بسته بندی

من اپلاسیون کردم

ژیلت☹️😂

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد