تو بارداری چند روز یه بار شیو میکنید ؟و با چی تیغ ژیلت یا موبر؟

۱۰ پاسخ

۳،۴ روز یکبار شیو‌ میکنم با ژیلت. هرچی لیزر رفته بودم پرید

40شب یه بار باموبر نوره البته قبلش لیزر رفته بودم آنچنان نمیاره

آینه استفاده کنید من اینسری آینه بردم کارم راحت شد😅

من از دکترم پرسیدم اجازه داد میرم اپلاسیون تمیز تمیز میشه

هر سری ک میرم حموم هر دوروز شکمم هنوز انقدرا بزرگ نشده ک اذیت کنه خداروشکر

ژیلت میدم شوهرم تمیز کنه راحت 😂

هفته ای دوسه بار با ژیلت

اوایل زیاد شیو میکردم خارشک گرفته بودم
دیگه رفتم تو ده روز یکبار دستمم نمیرسه درست به اون قسمت بیخیالش شدم

مشكل منم هس خيلي دارم اذيت ميشم

هفته ای یه بار ژیلت نصفه نیمه

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙🧢 مامان مهدی یار💙🧢 روزهای ابتدایی تولد