۶ پاسخ

من از ديجي مايه پينو ميخرم خيلي خوبه

من ک پودر بدون بو میزنم راحت

من که پودر استفاده میکنم مشکلی تا الان نداشتم

دکترم بهم گفت فقط کرم موبربزن

بعید میدونم مشکل داشته باشه
من از دکترم پرسیدم کرم و پودر موبر گفت هیچ مشکلی نیست

والا من استفاده میکنم چون تنها راهش همینه
دیگه شکمم بزرگ شده پایینو خوب نمی‌بینم ک ژیلت بزنم
اپیلاسیون هم بخاطر شرایط بارداری اصلا تحملشو ندارم ،،،روز عادیشم اپیلاسیون میرفتم قندم میوفتاد....

سوال های مرتبط