من از ديجي مايه پينو ميخرم خيلي خوبه
من ک پودر بدون بو میزنم راحت
من که پودر استفاده میکنم مشکلی تا الان نداشتم
دکترم بهم گفت فقط کرم موبربزن
بعید میدونم مشکل داشته باشه
من از دکترم پرسیدم کرم و پودر موبر گفت هیچ مشکلی نیست
والا من استفاده میکنم چون تنها راهش همینه
دیگه شکمم بزرگ شده پایینو خوب نمیبینم ک ژیلت بزنم
اپیلاسیون هم بخاطر شرایط بارداری اصلا تحملشو ندارم ،،،روز عادیشم اپیلاسیون میرفتم قندم میوفتاد....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.