دختر خالم خیلی خیلی جوش داشت زیز نظر دکتر یکسال بود شد یکدست قشنگ
عزیزم قطعااااا علم و پزشک پوست ببین طب سنتی یه طب منسوخ شده است اگر ابوعلی سینا هم بود الان تو این دوره دیگه طب سنتی استفاده نمیکرد شما باید حتما دکتر بری ازمایش بدی خیلی از مشکلات پوستی هورمونیه با چهارتا کرم که درست نمیشه قطعا تحت نظر دکتر پوست باشید کاملا درمان میشی اما یه چیزی حتما یادت باشه پوست پیگیری کامل میخواد تا دوره درمانت تموم بشه یعنی اینژوری باشه که دکترت گفت داروهات تموم شد بیا بیینمت حتما بری تا دوره جدیدو واست شروع کنه،انتخاب دکتر خوب هم خیلیییییی مهمه
ببین شما وقتی تحت درمان پزشک باشید بنظرم خیلی بهتره تا این کرم های دست ساز
و من خواهرشوهرم اومد چندسال پیش یه کذم طب سنتی زد صورتش لک اورد و چقدر هزینه کرد و دکتر رفت تا درست شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.