۹ پاسخ

کی میتونه به زبون اینا برسه🤣

اتفاقا ایراد از کار خودشه که هوا داره کاشتت
بگو ضربه بخوره که میشکنه ناخن من داره مث ناخون مصنوعی از انگشتم کنده میشه چه ربطی به ضربه خوردن داره
اصلا کوتاه نیا همین هوا زیر ناخن باعث قارچ میشه

بگو حتما درست میگین

همشون موادشون یکیه الکی میگن متریال من فرق داره تاگرونتربگیرن،حرومشون بشه،اون اگه خوب کارمیکردوموادش خوب بود بلندنمیشدازبغل،اون هواگرفته که ناخنت ازبغل بلندشده،

سیصد بار تا حالا لمینت کردم اونم نه کاشت ..تازه کاشت خیلی از لمینت مقاوم تره .. هیییچ وقت هوا نگرفته تازه خیلی وقتا خودم بزوووورررر میکنم اونم بعد از ۴ الی ۵ هفته چون نمیخوام برم ترمیم یل مجدد بزنم

چسی چسی چسیییی

من کاشتم اصلااا ازین خبرایی ک میگه نبوده
کارش حرفه ای نبوده

زر میزنه ، نباید ناخنات جدا میشده ، من ناخنکارم خودم ، سالنش بالاشهره؟
با ژل کار کرد برات ؟؟؟

بابا اینا خیلی زبون دارن

سوال های مرتبط