۱۰ پاسخ

بابا قحطی ناخن کاره مگه؟؟ الان هرکی با مادرش قهرمیکنه میره نیل آرتیست میشه
عوض کن ناخنکارت رو
ناخن کار درست حسابی اونیه که اگه بجای یکماه چهل روز بعد بری پیشش هنوز ناخنات پابرجا باشن

عزیزم معلومه کارش خوب نیست
من ۲ ماهم نرم مثل روز اوله فقط بلند میشه

این عکس ناخنته چن روز پیش گذاشتی ببین جایی ک خط کشیدم باید ناخن و مواد باشه که سوهان کشیده رفته جاش خالی مونده کاملا مشخصه نباید این کارو انجام بده اصولی نیست اصلا بخاطر همین پایین جایی ک خالی مونده ترک خورده و میشکنه

تصویر

نرو کارش خوب نیست

چند روز پیش ک عکس ناخنتو گذاشتی گفتم ناخنکارم و ناخنت از قسمت خروجی کاملا بازه ینی سوهان کشی غلط بوده بخاطر همین داره از بغلا ناخنات ترک میخوره یادته بهت گفتم؟نمیدونم چجوری توضیح بدم منظور دقیقمو متوجه بشی عزیزم
اینم بگم کاشت اولیه واقعا آسیب پذیر تره تا شما ب ناخن عادت کنی و ناخنکار قلق ناخن شما دستش بیاد و مواد و ناخنم بهم عادت کنن واقعا شرطه ولی اینکه ب وضوح خروجی ناخنات رو زده رفته دیده میشه این مشکله
من کاشت میزنم طرف دوماهم نیاد ناخن هنوز پابرجا میمونه

ناخنای من ۴۰ رپز بیشتر گذشته حتی هوا نگرفته
مواد و کار ناخنکارت باید خوب باشه قیمتشم زیاده من اخرین بار رفتم پلی ژل ۳۸۰ با لاکژل

تصویر

ترمیم همینقدره دیگه

نه بابا نرو
این الان حرصی شده بریم با غیض برات میزنه بد میزنه

چرا انقد حرف هزینه رو می‌زنی اون موظفه برات درستش کنه کار خودش مشکل داشته

انگاری داره خوب میگه
اینجا بعضیا ۷۰۰ اینا میگیرن

سوال های مرتبط