۶ پاسخ

چون اسفند ۲۹روز بوده برا همین زده ۵۹روزگی
زنگ بزن از بهداشت بپرس عزیزم

من هم بچم ۱۶ بهمن بود من ۱۷ فروردین میبرم. یه روز دیرتر. اسفند ۲۹ روز بود.

فردا باید ببری من پسرم ۱۶دی بدنیا اومد ۱۶ اسفند بردم واکسن دوماهگی زد

فردا ببر ازشون بپرس

منم 15بهمن اومده فردا باید ببریم

از بهداشت بهتون زنگ میزنن

سوال های مرتبط