وزن عالی بچه ات هم درشته ماشالله طبق انتی 2 هفته ای جلوتری
عالیه همه چی
همه چی خوبه عزیزم دقیق چندهفته سونو دادی اجی منم سونو وزن دارم دکتر ۳۶هفته سونو بده
سلام مامانا لباس جدید نوزاد تا دوسال اوردیم
❤️ ارسال سریع❤️
کیفیت عالی
محاله بخری پشیمون بشی از کیفیت
قیمتشم از مغازه خیلی برات ارزون تر در میاد
ایدی کانال روبیکا nini_heed1
نرماله
ماشالله وزنش ۳ کیلو شده😍
همه چی نرمال وخوبه
خوبه عزیزم
همه چیش عالیه عزیزم
خودت نپرسیدی چطوره سنوت؟ منم سشنبه سنو دارم کجا رفتی چقدر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.