۷ پاسخ

مفنامیک اسید

من نوافن میخورم

فقط شیاف دیکلو فناک چون بیشتر مسکن ها جلوی خون ریزی رو میگیره بد تر میشم

مفنامیک اسید

مفنامیک اسید و ناپروکسن

ژلوفن میخورم

شیاف دیفن

سوال های مرتبط