خانما چه دمنوشی برای درد پریود خوبه؟

۵ پاسخ

بابونه

چای دارچین با نبات عاااالیه

دمنوش بابونه خیلی خوبه. یک قاشق بابونه بریز توی یه لیوان آب جوش بذار نیم ساعت دم بکشه. با کمی نبات شیرین کن که خوش‌طعم بشه و بخور.

روغن سیاه دانه ماساژ بده درجا خوب میشی

گل گاوزبان با لیمو و نبات
چایی نبات با زعفران و گل محمدی

سوال های مرتبط

عبیاتی عبیاتی قصد بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری