برای درد پریودی چه دمنوشی خوبه

۵ پاسخ

من رازیانه و سیاه دونه دم میکردم قبل پریودی و بعدش این ماه با وجود خون ربزی زیاد درد نداشتم

زنجبیل و دارچین

من گل گاو زبون میخورم با نبات
یا رازیانه

زنجفیل...

زنجبیل برای من خوب بود ،
توش دارچین، به ،سیب هم میریختم

سوال های مرتبط

منتظر نی نی منتظر نی نی قصد بارداری
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری