۶ پاسخ

آب سیب و آب هویج
از ۷ماهگی مجاز عزیزم

اب میوه تا یکسالگی ممنوعه عزیزم

آبمیوه حتی طبیعی تا ی سال ممنوع
چون فقط قند میوه داده میش فیبر و سایرموادمفیدداده نمیش
ازطرفی سیری کاذب میده

اره عزیزم اب هویج و اب سیب مجازه

هویج ک داخل غذاشون میریزیم

پس اب هویجم نباید مشکل داشته باشه

عزیزم من گروه مامانای بچه دار زدم برای بخورو نخور های غذا ی کوچولوهامون اگه دوست داشتی ایدی ایتا یا روبیکات بزار عضون کنم

من در حد یه کوچولو سرنگ بهش میدم در کل چون قند بالایی داره ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی