شربت بی بی کر براچیه؟خوبه؟

۳ پاسخ

عزیزم برای رفلاکس ، نفخ ، تنظیم گوارش هم اسهال هم یبوست خوب می‌کنه ، روی خود جعبه اش نوشته میتونی بخونی

برای نفخ و کولیک و راحت مدفوع کردن ولی بچه من روزی دوبار هم که میخوری هر دو یا سه روز مدفوع داره

برای راحت ار دستشویی کردن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام♥️🔗 مامان دوقلوهام♥️🔗 ۱۵ ماهگی
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان 🧸🌸هانا🌸🧸 مامان 🧸🌸هانا🌸🧸 ۱۶ ماهگی
مامان پناه خاااانم مامان پناه خاااانم ۵ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی