۲ پاسخ

آقا چرا برای من انجمن شیرازی ها رو فقط نوشته هیچ مطلبی ثبت نشده ،شما ها هستید تو گروه؟

بله نباید از یه حدی کمتر بشه چون بچه میوفته تو خشکی

سوال های مرتبط