۸ پاسخ

ما خونه پدرشوهرم توجواهرده بودیم

تصویر

به منو پناهم این تعطیلات خیلی خوش گذشت البته اگه غذا نخوردنشو فاکتور بگیریم…💕🫂

تصویر

سلام مامان شادمهر خوبین عزیزم
ببخشید شما خیاط هستین؟

خوشبگذره عزیزمممم🌸🌷🎀

دخترم

تصویر

همیشه خوش باشین عزیزمم

ولی ما هنوز عکسا بدستمون نرسیده😁🤣

همیشه ب خوشی عزیزم

ای جونم🥹💖
ما که جایی نرفتیم😒

سوال های مرتبط