شیر خشک درست کنیم خودمون بخوریم چی میشع؟🤕😂

۷ پاسخ

قبل قاطی کردن آب همش خوشمزس با آب که قاطی میشه بوی پنیر میده

اپتامیل ک خیلی بدمزس نمیشه خورد

من بوشم نمیکنم چجوری میخورید😐😐😐😐

من ک بدم میاد🫤

من شیر خشک ویانا ک میمونه دور نمیریزم خودم میخورم😂انقد صورتم تپل شده😂

هیچی بخور عزیزم

هیچی
شیر خشک بچت زود تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان امیررضا🧡 مامان امیررضا🧡 ۷ ماهگی
مامان مامان پسرای ناز مامان مامان پسرای ناز ۹ ماهگی