بیهوشی بهتره ولی دکترا قبول نمیکنن
هرچی دکترم بگه همون کار میکنم معمولا بیحسی میزنن
منم زایمان قبلیم از کمر امپول زدن ولی چرا کلا بیهوش شدم ؟؟؟ وقتی آمپول زدن گفتن زود بخاب رو تخت بعد ازم خاستن پاهاتون تکون بده ، منم هی بهشون التماس میکردم ک حالا شکمم نبرینا من بیحس نشدم 😑🤦♀️ گوش نمیکردن دکتر هی نازم میکرد حرف میزدن باهام ی لحظه بریده شدن شکمم متوجه شدم البته بدون درد بعد دیگه چیزی یادم نیست بیهوش شده بودم یبار فهمیدم تو راهرو ام روتخت دارن میبرنم بخش🫣
از اونجایی ک چند بار پشت سرهم عمل شدم و بیهوش بودم و عوارض داره میخوام بی حسی باشه
بیهوشی ب جنین صدمه میزنه بی حسی خیلی بهتره
بیهوش نمیکنن دیگه
ولی بی حسی خوبه موقع که نی نی به دنیا میاد صداشو میشنوی و...
بی حسی بهتره
من سر کمر
اگ ب من باشه هردوش
من میخوام اول از دکترم بپرسم قطعا خودش انتخاب درست رو با توجه به شرایط بدنی خودم بهم میگه
بیهوش نمیکن ک خاب اور میزنن و ضررم داره بی حسی بهتره
من به بی حسی حساسیت دارم باید بیهوش بشم.
دکتر مگه نظر میپرسه☹️☹️☹️ولی خب اگه اختیار بده بهم بی حس
من بیهوشی
بی حسی بهتره میتونی لحظه بدنیا اومدن بچه تو ببینی بعدش برای دردشم پمپ درد بگیر
بیحسی بهتره
بی حس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.