من بی حس بودم هیچی ام نفهمیدم ولی هیچی لذتی که که بچت رو میچسبونن بهت زیبا تر نیست میگن بچه از اون لحظه که بغلت میاد میفهمه مادرشی اصلا خاضر نیستم بیهوش باشم این لحظه رو از دست بدم
بیمارستان اجازه بیهوشی نمیده ، جز اینکه مورد خیلی خاص باشی
بی حسی بودم خیلی هم خوشحال و رااضی
از کمر بی حس میکنن
معمولا سوال میکنن
بیشتر بی حس
اگه چندتا عمل قبل زایمان کرده باشی بیحس میکنن اصلانم هیچی نمیفهمی من برای طبیعی رفتم دردم کشیدم اخر سر سزارین شدم ولی چون عمل بینی کرده بودمو دستمم چند سال پیش پین گراشته بودم بیحوش نکردن
من بیهوشی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.