برا سزارین بیهوش میکنن؟
الا بی‌حسی نمیخوذم

۸ پاسخ

من بی حس بودم هیچی ام نفهمیدم ولی هیچی لذتی که که بچت رو میچسبونن بهت زیبا تر نیست میگن بچه از اون لحظه که بغلت میاد میفهمه مادرشی اصلا خاضر نیستم بیهوش باشم این لحظه رو از دست بدم

بیمارستان اجازه بیهوشی نمیده ، جز اینکه مورد خیلی خاص باشی

بی حسی بودم خیلی هم خوشحال و رااضی

از کمر بی حس میکنن

معمولا سوال میکنن

بیشتر بی حس

اگه چندتا عمل قبل زایمان کرده باشی بیحس میکنن اصلانم هیچی نمیفهمی من برای طبیعی رفتم دردم کشیدم اخر سر سزارین شدم ولی چون عمل بینی کرده بودمو دستمم چند سال پیش پین گراشته بودم بیحوش نکردن

من بیهوشی بودم

سوال های مرتبط

مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان نور💞 مامان نور💞 هفته سی‌وپنجم بارداری