برای سزارین بیهوش میکنن یا بی‌حس

۷ پاسخ

بی حسی منکه دوتا سزارین داشتم بی حسی شدم

بی حسی

اگه استرس داشته باشی یه کم بیهوشی تزریق میکنند

بیحسی و سزارین عمرا اگه برم سزارین میرم طبیعی

معمولا بی حس

هردو
بستگی داره خودت چی بخای دکترت چی بگه شرایطت چی باشه

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان اژدها کوچولو مامان اژدها کوچولو هفته سی‌وششم بارداری