بنظرم اگه مشکل خاصی نداشته باشی بی حس میکنن چون برای منکه اینجوری بودش حالا این دومی رو نمیدونم چطور باشه
متاسفانه با بستن گوگل، برنامه ذره بین بریز رو گوشیت موتور جستجوی ایرانیه تا حدی کار راه انداز
توی ذره بین سرچکنید میاره
بیهوشی در عرض ۹۰ ثانیه به جنین میرسه و خطرناکه بیحسی بهتره
از خودت میپرسن که میخوای بیهوش بشی یا بی حسی بگیری
اما بیهوشی خوب نیست چون وقتی داروی بیهوشی وارد خون مادر بشه، بچه هم بیهوشی میشه. و مواد بیهوشی کلا ضرر داره
ذره بین و نصب کن داخلی میاد
دکتر بهم گفت اگه بی حس نشی و نسبت به بی حسی بدنت مقاوم باشه بیهوش میکنن اول بی حس میکنن ببین شرایط چه جوریه همین جوری همون اول بی حس نمیکنن
بیحسی تو سزارین خیلی بهتره
ماساژ رحمی متوجه نمیشی درد بعداز ده ساعت میاد سراغت آروم آروم درد میاد درداشم مثل پریودیه
زمانی ک راه افتادن بیوفتی دردا خیلی کم میشن
بی حسی کمر بهتره چون مدت طولانی تری بی حسی و درد اولیه رد میشع ولی بی هوشی زودتر درد میاد سراغت منم میترسم نمیشه هر دو مورد انجام بدیم🤣🤣
بیهوشی در شرایط اورژانسیه مثلا تنش روانی بالا داشته باشی مثه فوبیا یا ترس از اتاق عمل
خودت بخوای بیهوش میکنن
الان که اکثرا بی حس میکنن. ولی بازم باید از دکتر خودت بپرسی
از خودت میپرسن من گفتم سر سرکلاژ بیهوشم کنن چون مثل چی از اتاق عمل میترسم
اصولا بیحسی هستش الان،آخه شماتو۳۰ هفته چرابه این چیزا فکرمیکنین
ازت میپرسن .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.