۹ پاسخ

عزیزم من تو اتاق عمل کار میکنم هیچ وقت دکتر نمیگه قیچی یا چاقو ما کلا خودمون میدونیم اون لحظه دکتر چی میخاد نهایتا هم اصطلاح پزشکی داریم و اسم فارسی وسیله رو نمیگن خیالت تخت
بعدبه دنیا اومدن بچه بهت یه ارامبخش میزنن یه خواب سبک میری

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

اصلا ترس نداره منم حس میکردم خیلی صداها رو میشنوم ولی تو اتاق عمل هیچ صدایی ک مثلا بگه قیچی بده فلان کن نمیشنوی،دکتر بیهوشی بهم گفت این بی حسی کمر اصلا ترس نداره مثل اینه ک وقتی میری دندون پزشکی بی حست میکنن میفهمی دارن رو دندونت کار انجام میدن اینم مثل همونه،اصلا از این بابت ب خودت استرس نده واقعا هیچی نیس و حس نمیکنی.

ن عزیزم اگه ورم نداشته باشی بی حسیت می‌کنه

تازه میگن بعد این کمردرد و سردرد میشن بعضیا
من که اولی رو بیهوش شدم والا عوارضی ندیدم

من اولی رو بیهوش بودم هر چی به دکترم گفتم اینم میخوام بیهوش بشم راضیم کرد به بی‌حسی گفت اگه دیدیم میترسی یه دارو میزنیم به خواب بری من از وقتی فهمیدم اصلا بیهوش نمیکنن غصم گرفته بعضی شبا از ترس خوابشو میبینم😭😭😭😭

میگن که الان اصلا هیچ کس رو بیهوش نمیکنن که

ببین عزیزم من درخواست بیهوشی دارم چون فوبیا دارم و بیهوش میشم از ترس ، ولی من فیبروم دارم و ممکنه سر راه سزارین لازم باشه فیبروم اول خارج شه ، خب ی مشکلی ایجاد میشه وقتی بیهوشی میزنن فقط س دقیقه وقت دارن نوزاد و خارج کنن اگر ن نوزاد هم بیهوش میشه ، در نتیجه اگه با توجه ب شرایط سونو عملی بیش از س دقیقه زمان ببره ، یا ب طور کل شخص فوبیا یا بیماری خاصی نداشته باشه الویت با اسپایناله ، مگه این ک شخص ترسی داشته باشه و بخواد بیهوش شه و عملش ساده باشه و بتونن نوزاد و زود خارج کنن بیهوشی و قبول میکنن

چ فرقی میکنه
بی حسی از کمرشم هیچ دردی نداره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی