سزارین بیهوش میکنن یا بی حس

۱۲ پاسخ

گزینه اول بی حسی هست حالا بنا به دلایلی بی حسی نشه بی هوش میکنن

چه دلیلی داری برا سزارین؟الان که کلا میگن طبیعی باید دنیا بیاری

من زایمان قبلی رو میخواستم بی حسی باشه دکترم نذاشت گفت عوارض بعدش خیلی زیاده سنت کمه و کمر درد میگیری بیهوشی کامل بهتره برات
سر این یکی هنوز سوال نکردم از دکترم
ولی اگه ناشتا باشی بیشتر بیهوش کامل میکنن اگه مشکلی نداشته باشی
اما اگه اورژانسی باشه زایمانت و یهو بری بی حسی انجام میدن برات

هر کدوم که دکتر صلاح بدونه ،من سره بچه‌ای قبلیم بی حس شدم ،حس خوبیه بعد اینکه بچرو برمیدارن همون لحظه نشونت میدم و صداش و می‌شنوی😍😍😍ایشالا این سری هم همینه انشالله

کجا میخای سزارین کنی

بیشتربی حسه بی هوشه براشرایط خاصع

هر کدوم رو خودت بخای
قبلش باهات صحبت میکنن

جدیداً میگن بی حس میکنن

بی حس

بی حس عزیزم.در صورت صلاحدید پزشک بیهوش

هم بیحسی هست هم بیهوشی بستگی به انتخاب خودت داره فک کنم نمیدونم برای شرایط خاصیه یاانتخابی پلی جفتشم هس

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری