بی حسی اصلا متوجه نمیشی خیلی حس قشنگی وقتی همون لحظه صدای بچت میشنوی
بی حسی بهتره به هوش اومدن خیلی سخته آدم همش حس میکنه تو کابوسه
من جدای از زایمان از بیهوشی جدا میترسم چون حس موقع به هوش اومدنش خییییییلی بد و مزخرفه
منم بیهوش شدم خیلی بد بود تا چن ساعت نتونستم کنترل کنم سرمو
بمن که چهارتا آمپول بی حسی زدن بی حس نشدم تا آخرش بیهوشم کردن ازم پرسیدن که بی هوشی می خوای یا بی حسی گفتن اگه می خوای درد نکشی بعدش زیاد بی حسی باشی بهتره
من ۲ سال پیش زاییدم با بی حسی، اصلا هم ترس نداشت
نههههه اصلا بیهووش نکن. خیییییلی سخته من سر زایمان اولم ترسووو بودم گفتم بیهوشم کنید. بعد 2 روز خیییلی کم تونستم چشامو باز کنم و به بچم شیر بدم. همش خوابم هیچی نمیدونم
بی حسی از کمر اتفاقا خیلی بهتره
کاش بشه منم میخوام بی هوش بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.