مامانا سزارین شدن
بی‌حسی خوبه یا سزارین ؟

۹ پاسخ

به نظر من بیهوشی ،چون آمپول بی حسی که میزنن کمر و داغون میکنن

بی هوشی..لا اقل فشار فشور دادن شکم توی اتاق ریکاوری رو نمی‌فهمی..کمر تم داغون نمیشه

سزارین خبلی بده خصوصا بی حسی

بی حسی

سلام گلم سزارین شدین؟

بی حسی عوارضش کمتر از بیهوشیه

اگ منظورت از بی حسی خوبه یابی هوشی 🤣بی حسی

بی حسی

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی