بیهوش کامل یا بیحسی برای سزاریان بنظرتون خوبه ؟؟🥲🥲

۱۱ پاسخ

الان همه میان و میگن بی حسی ولی بیهوشی خیلی بهتره

دیگه بیهوش نمیکنن🙁

خودم ک تجربه ای ندارم
هفته پیش ک دخترعموم واسه بار سوم میخواست سزارین بشه از دکترش خواسته بود بیهوشش کنن، گفت بیهوشی راحتتره، بیحسی خیلی طول میکشه تا از بدن خارج بشه
خاله ام هم سر بیحسی خیلی اذیت شد، ۱۰ ساعت پاهاش بعد عمل همچنان بیحس بود امپول بی حسی رو هم چندین بار فرو کرده بودن داخل نخاع تا به جای درست برخورد کرده بود😑

صد در صد بی حسی

من بی حس بودم راضیم
زنموم بیهوش بود موقع بهوش اومدن اذیت میکرد

بیهوشی وقتی میخواهی ب هوش بیایی اذیت میشی .
اما بیحسی دیگه حالت خوبه فقط پاهات حس نداره

دیگه بی هوش نمیکنند

بیحسی عزیزم اون لحظه که بچه تو‌میخوان برای اولین بار بذارن بغلتو با بیهوشی از بین ب
نبر حسش خیلی قشنگه

من خودم دوست دارم بیهوشی کامل باشه

بیهوش نمیکنن اصلا

من خودم نداشتم الان طبیعیم اما دختر عمم میگفت بیهوشی کامل بی حسی بعدا کمر درد داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان اژدها کوچولو مامان اژدها کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان 🩷ملورین مامان 🩷ملورین ۱۱ ماهگی