۲ پاسخ

خرمارو پستشو بگیر و پوره کن مغزیجاتم هرچی که میخوای و بریز و مخلوط کن
بدش یکم روغن زیتون بزن به دستت که نچسبه به دستت توپک کن بدش اگ خواستی بزن تو کنجد و بزار داخل یخچال یکم سفت بشه

خرمارو له کن توش پودر گردو و پودر بیسکوییت مادر بریز بعد بصورت توپک دربیار و تو کنجد و یا پودر نارگیل بغلتون

سوال های مرتبط