۴ پاسخ

من ۳ تا لیوان ،دو تا تخم مرغ،یه لیوان ماست سون،سینه و رون قاطی ،یه مشت زرشک
اول مرغ و بپز جدا با پیاز و ادویه ریش کن بزار کنار
حالا برنج رو بریز و آب بریز قل زد بعد ۳ دقیقه بردار زیاد نجوشه
حالا پیاز سرخ کن و مرغ ها رو تفت بده با ادویه
تخم مرغ ها رو تو کاسه بشکن ،ماست بریز،زعفرون هرچی بیشتر بهتر ،گلاب نصف استکان قاطی کن برنج رو بریز مخلوط کم
بریز تو قابلمه نچسب یه لایه ،مرغ و زرشک دوباره برنج
حالا در قابلمه رو بزار دم کنی هم نمی خواد یه چند دقیقه زیاد کن دم بده بالا بعدم کم کن ۴۰_۴۵ دقیقه با شعله کم باشه
نوش جون

من ته چین مرغ بلدم بقیه را درست نکردم ،برنج را آبکش که کردی بذار کنار ،ماست و تخم مرغ و کلاب و زعفران را مخلوط کن بعد نصفه برنج را با این مواد مخلوط کن این مواد را ته قابلمه بریز بعد مواد مرغی که آماده کردی را بریز روی اون و بعد برنج ساده را بریز روی اون میتونی همه برنحت را زعفرانی کنی و هیچیش سفید نباشه

من همينجور كه مامانا توضيح دادن ميكنم فقط مرغ رو سيخي خورد ميكنم سرخ ميكنم ميريزم لاي برنج

مواد مرغی را هرجور که دوست داری درست کن هرکسی یه جور دوست داره

سوال های مرتبط