۵ پاسخ

کره نرم میشه با روغن سفت میشه .

سینه مرغ با سیر و پیاز میکس کن .
بعد بهش زعفران و نمک و فلفل بزن .
فلفل دلمه ای هم نگینی کن بریز توش.هم بزن .دو حالت داره:::
1_بریزش توی کیسه فریزر .تختش کن مث گوشت چرخ شده بعدش با کفگیر چوبی روش خط بنداز به اندازه کوبیده .
بعدش بذارش توی فریزر خودشو بگیره .
تایه رو داغ کن کره بریز میتثنی روغنم بریزی بعد کوبیده ها رو در بیار بنداز توی تابه سرخ بشه .
فقط مواظب باش خیلی زود میسوزه .
۲_یک ساعت بذاری یخچال
بعدش تابه رو روغن و کره بریز موادو بریز توش پهنش کن توی تایه بعد با کفگیر چوبی خط بنداز.

همیشه پودر غوره میریختم این دفعه تموم شده بود نریختم طعمش عادیه مثل قبلا نیست

من مرغ کامل (رون و سینه ) با یذره دنبه گوسفندی چرخ میکنم
۶/۷ تا پیاز بزرگ رنده میکنم ابشو میگیرم
ادویه زردچوبه فلفل سیاه کاری پاپریکا نمک پودر غوره( خبلییییی خوشمزه ش میکنه) میریزم
با یه لیوان زعفران دم کرده
خووووب ورز میدم
بعد قالب میزنم میذارم فریزر هروقت بخام درست کنم چندتا درمیارم یا تو تابه یا ایرفرایر میذارم نیم ساعته اماده س

سینه مرغ
با ادویه و دلمه بریز تو دستگاه
پیاز هم رنده کن آبش رو بگیر
سیر هم رنده کن اضاف کن بهش
کف تابه رو چرب کن
مواد رو پهن کن(ضخیم نباشه زیاد)
ی نصف کره و زعفرون دم کرده بریز
بذار بپزه و سرخ بشه

سوال های مرتبط

مامان 🧸𝒩𝑜𝓎𝒶𝓃🧸 مامان 🧸𝒩𝑜𝓎𝒶𝓃🧸 ۲ سالگی
مامان دختر کوچولو❤️❤️ مامان دختر کوچولو❤️❤️ ۱ سالگی