اتفاقا به نظرم مولفیکس نم میداد و آویزون میشد چسبشم خوب نبود از وقتی مای بی بی میبندم راحت شدم
از اول بد بود
ببم سبز من میزارم راضیم
من از اول مای بی بی استفاده میکنم یبارم نم داده
من از مولفیکس هیچوقت راضی نبود اون اویل میبستم هم آویزون میشد هم بو میگرفت زود هم چسبش خوب نبود
مای بیبی خیلی بهتره
من همیشه مولیفکس استفاده کردم و راضی بودم دوبارگیرم نیومد مای بیبی کردم نم میداد
من مایبیبی شورتی میبستم دیروز هانیز گرفتم شب بستم واسه دخترم هنوز نم نداده لباسش ولی مولفیکس بود لباسش خیس میشد
شورای مای بیبی امتحان کن خوبه
دخترمن ب مای بی بی حساسیت داره مولفیکس هم چسبش بدشده هم ی زره جیش کنه آویزون میشه براش
منکه همونماه اول مای بی بی و مولفیکس تست کردم ناراضی بودم .
هانیز تست کن
مای بیبی خیلی خوب بود
مدل جدیداش که اومده نم میده 🫤
من اصلا از مای بی بی هیچوقت راضی نبودم،بو پس میده،اویزون میشه،حساسیت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.