از کی بچه هاتونو گذاشتید گهواره ننو

۳ پاسخ

۳۰ روزگی

اول بار ها کمتر بود ولی دیک بک ماهش ک شد بیشتر میزارمش ننو

همون اول بذار عادت کنه.من دوسه ماهگی گذاشتم دیگه نمیخوابید

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 ۲ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی