میگن بچه رو پا نزارید البته من این از ی فیلم ترکی دیدم میگن باعث میشه بچه گیج بشه
و چون همش تکونش میدی سرش گیج میره و مجبور میشه بخوابه
گفت با لالایی و بغل کردن بخوابن بهتره
به نظر من همچین اشتباهی نکن
اولا ملاجش بازه و خطرناک دوما به یه روش راحت عادت بده بخوابه که بزرگتر شد اذیت نشی
هرگز این کار رو نکن خودتو بیچاره میکنی
اگع عادت کنه خیلی بده
اگه گهواره داری اصلا رو پا عادت نده
دیوونت میکنه
میای بزاری زمین فوری بیدار میشه میگه باید همون جا بخابم 😐😐
من الان رو پامه🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.