من فقط خیار دوست دارم بخورم
منم نه هوس چیزی کردم ، نه از چیزی بدم اومده این مدت
من از ۴ هفتگی یه پیس از ادکلنم که عاشقشم نزدم ضد آفتابم رو بخاطر بوش نزدم یا حالت تهوع میگیرم یا سردرد ، چیز هایی هوس میکنم که نیست ، اگه پیدا بشه هم نمیتونم بخورم 🙂 مرضی به اسم ویار
منم هوس نمیکنم. ولی از بوی خونم و. بوی ادکلن و بوی کرما بدم میاد. و از بوی میوه ها
ویار الزاما هوس نیی
بد اومدن هم هست
منم هنوز هوس هیچی نکردم تهوع نمیزاره از همه چی بدم میاد
ویار ینی مثلا از هوای خونه ات حالت بهم بخوره یا از کسی یا از چیزی که میبینی حالت تهوع بگیری یاهم از چیزی به خوشت بیاد هوس کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.