شکرخدا کن🫢 اصلا ویارررر داغون میکنه آدمو.
خداتو شکر کن
منم ن داشتم و ن دارم
منم تا امروز ویار هیچ چیزی نکردم حتی هوس ساده هم نیومده سراغم😂
عزیزم همه ویار و هوس بارداری ندارن
من میگرن دارم داغوون شدم هر روز سردرد و بالا میارم
از بوی پیاز متنفرم و اینکه نزدیک سرویس بهداشتی میشم حالت تهوع می گیرم
سه کیلو هم کم کردم فقط اینکه هوس هیچی نکردم هنوز
منم یه همین طورم
من تا ۱۷هفتگی هوس نمیکردم
ولی الان تا دلت بخاد هوس میکنم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.