۶ پاسخ

ماهم مهرآبادجنوبی هستیم یکماهه خونم نبودم اصن نمیدونم چه وضعیه دوس دارم برگردم...

فعلا بمون برنگرد اونم نزدیک فرودگاه خطر

ما غرب تهرانیم از اول هم خونه بودیم جایی نرفتیم ولی محل ما آرومه خدارو شکر جایی رو نزدن
خونه خواهرشوهرم مهرآباد تو پایگاه شکاری هستن هنوز نرفته خونشون چون مهرآباد و همش میزنن

منکه یکهفتس برگشتم خونم

فعلن به حاطر جیگر گوشت بمون

والا ما هرسری تصمیم میگیریم برگردیم
میگن حملات شدیدتر میشه ال میشه بل میشه
رو هواموندیم کلا

سوال های مرتبط