سلام من زیر نظر دکتر شمالی بودم با یک دوره دارو بعد از دوتا سقط الان خداروشکر باردارم
هزینه دوتومن من شوهرم واریکوسل داشت ده ماهه عمل کرده دو سه ماه زیر نظرش بودم باردار نشدم
من ذخیره تخمدانم نیم بود تقریبا یکسال اقدام بودم دو دوره پیش دکتر شمالی دارو استفاده کردم که دفعه اول ای یو ای مثبت شدم
سلام زیر نظرشم ای یو ای کردم ای وی اف نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.