۶ پاسخ

من عالی بود

من زیر نظرشم

خواهرشوهرم دوبار آنجا م داده منفی شد
مطبش خیلی خیلی شلوغه حالا میخاد بره پیش سارا داوودی

من انجام دادم بله راضی بودم

بله منم انجام دادم راضی بودم خیلی ولی مطبش شلوغه باید صبر داشته باشی که نوبتت بشه

اقوام انجام دادن بابار اول حامله شد الانم بچش داره میشه یکسال

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری