۸ پاسخ

به تاریخ ۱۴۰۵.۱.۱۳

ای جان خیلی حس خوبیه😍🥹

ای خدا

من الانم حس میکنم تا همین حالا داره به شکمم ضربه میزنه کلی ذوق کردم🥹❤

حس خیلی خوبی هستش فرقی نداره چندبار باردار شدی همیشه شیرین هستش من بارداری اولم پراز استرس بودم ولی این دفعه واقعا دارم لذت میبرم از این تکونا

من هنوز ندیدم
تازه چند روزه فقط در حد نبض هست هنوز تکونش حس نکردم 😁😁

چجوری بودتکونش و کدوم طرفی
انشالا بهتر تر ذوق میکنی 😍

نازی😍😍😍😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان فسقلیها💙🩷🩷 مامان فسقلیها💙🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری