خاله ها نهار چی گذاشتین واسه نینیا

تصویر
۱۱ پاسخ

سوپ بلدرچین درست کردم نخورد😮‍💨بعددوباره براش سیب زمینی آپز درست نخورد داره دندون درمیاره کلا اشتهاش رفته فقط شیر میخوره همین😕😕

پوره سیب زمینی

من نمیدونستم دیگه چی بدم
پیاز سرخ کردم بارب(اولین بار بود رب زدم واسه همین خواستم تست کنم ساده درست کردم)بعدش ماکارانی ریختم آب جوشم ریختم گذاشتم پخت دادم پسرم خورد🤣
خودم مریضم جون نداشتم چیز دیگع ای درست کنم🥲

من لب به هیچی نمیزنه موندم چیکار کنم

الویه

ابگوشت

من هویج و گوشت چرخکرده و سیب زمینی و کدو حلوایی رو باهم گذاشتم پخت با گوجه.بعد برنج اضافه کردم مثل استمبلی شد

کوکو سیب زمینی

عدس پلو خودمونو بهش دادم

من سوپ مرغ گذاشتم میکس کردم ولی بچم دوس نداشت ریختم دور😕

سوپ عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🐥جوجو مامان 🐥جوجو ۱ سالگی
مامان وسام 🥹💙 مامان وسام 🥹💙 ۱ سالگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان پرهام کوچولو مامان پرهام کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان سوین مامان سوین قصد بارداری
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی