نهار دخترم😍شما چیا گذاشتین

تصویر
۷ پاسخ

من از دیشب گذاشتم داخل شیشه پخته مرغ هویج برنج کدوسبز فلفل دلمه و پیاز

منم سوپ دادم بهش ولی دو س قاشق بیشتر نمیخوره

نوش جونش

سوپش چیه؟؟؟ اسمشووو میگی عزیزم؟

من دختدم هرچی درست میکنم نمیخوره منم نمیذارن چیزی

منم همين دقيقا فقط چندتا تيكه كدوسبز هم داره😂👌🏻

منم همینو گزاشتم
بیشتر از یک وعده نمیشه ؟
همه شو تو یک وعده میخوره !
تو یخچال هم می‌زاری ؟

سوال های مرتبط

مامان وسام 🥹💙 مامان وسام 🥹💙 ۱ سالگی
مامان 🥹آوا🥹 مامان 🥹آوا🥹 ۱۰ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۱۲ ماهگی
مامان 🐥جوجو مامان 🐥جوجو ۱ سالگی