۲ پاسخ

پیش دبستناتی کجا بود نود درصد کلاسا همش تعطیل هودت تو خونه باهاش کار بکنی بهتر

بله امسال میره پیش میتونی امسال ببری سنجش میتونی هم بذاری سال دیگه ببری جایی ک در نظر داری ببری ثبت نام تو شهریور برو معمولا روزای زوج بازن

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان ۵ سالگی
مامان آقا مهرسام😍😘 مامان آقا مهرسام😍😘 ۴ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۴ سالگی