۳ پاسخ

فک کنم ارثی باشه این خصلت

شاید ویتامین دی بدنش کم باشه.
من دخترم کلا زیاد اهل فعالیت نیست ولی ویتامین دی هم ۱۳ بود الان مدتیه که بهش شربت میدم بهتر شده.
کلاس ورزش هم من شنا میبرم به نظرم ورزش خیلی خوبیه برای تقویت عضلات دست و پا

رواعتماد ب نفسش کارکن تو قهرمانی وقتی تلاش میکنی

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرسام😍😘 مامان آقا مهرسام😍😘 ۴ سالگی