۷ پاسخ

آلوچه آلوچه😂فقط به آلوچه میگید گوجه سبز انگار دارین به شمالی جماعت فوش میدین🤣

اینام کون دار شدن
پروتز کردن😂

من فقطططط یکم رسیده تربشه شیرین بشه دوست دارم متاسفانه

اون شب داشتم میخوردم یدونش قشنگ شکل . گون بود ب شوهرم گفتم شبیه چیه گفت گون، گفتم گون کی ؟ گف تو😂 بعد گف گونتو بخوررر🤣🤣🤣

مال توکو ن دارن مال من دوقلوزیادبودن،وایی من دیشب بادلال میخوردم خیلی خوب بودمثل شمالیا

بی ادب چشم و گوشم بازشد😂😂😂

نوش جان امیدوارم باسن باشه چیز دیگه ای نباشه😂🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط