خانما اینجا کسی بوده براش با بیحسی آیودی گزاشته باشن؟؟؟

۳ پاسخ

دردی نداره که نیاز به بیحسی باشه.
اندازه نزدیکی درد داره.

عزیزم پلاکت خون بچه تون خوب شد

دردش قابل تحمله واسه من گزاشت همش یه دقیقه طول کشید

سوال های مرتبط

مامان دخترا👩‍👧‍👧 مامان دخترا👩‍👧‍👧 ۱ سالگی