راسته میگین باید به بدنت بسازه بعضیا نمیسازشون
خیلی خوب و راحته نزدیک یکساله من دارم فقط موقع پریودی درد شکم اینا زیاد میشه البته برای هرکس متفاوته
من گذاشتم خیلی راضی ام ولی تنها مشکلش اینه موقع پریودی خونریزی زیاد داری و تا چند روز بعد پریودی هم لکه بینی
من .ذاشتم ی ۴۰ روزی میشه موقع گذاشتن خیلی درد نداشتم ولی تا ۲۰ روز خونریزی داشتیم بعدش خوب شدم کار سنگین نکن چند روز اول
آره من یه سال و نیمه پیش گذاشتم خوبه فقط موقع پریودی خون ریزی زیاد داری و درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.