۶ پاسخ

پسرم دوماه و ۱۰ روزه هنوز نیومده

دختر من تازه یه کوچولو چشماش خیس میشه

خیلی زود نیست میخوای اشک بچه رو دربیاری🤦🏻‍♀️😂
طبیعیه عزیزم نوزاد اوایل اشک نداره

عزیزم من یه دوستی داشتم دخترش مثل گل دختر شما اشکش نمیومد اول با دکتر اطفال چک کن و بعد احتمال داره مجرای اشکش بسته باشه که اصلا نگران کننده نیست و دکتر راهنماییتون میکنه

عزیزم چقدر زود منتظر اشک چشمی بعد دوماه میاد کم کم

مگه نوزاد اشک میاد وقتی گریه می‌کنه 😐

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی